POLITICA DE RETUR

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra.

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

–      Produsul are marimi eronat comandate. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu un alt produs sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Client.

–      Produsul a fost livrat gresit. In aceste conditii Clientul va semnala acest lucru imediat Societatii si va refuza receptia comenzii.

Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, neuzat, zgariat etc., in ambalajul original, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator si/sau nu sunt in conditii perfecte, ele pot fi reexpediate Clientului.

Produsele trebuie returnate prin curier rapid. In niciun caz nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Posta Romana. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Clientului.

Produsele pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv.

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura, certificat de garantie, si formularul retur completat de catre Client.

Societatea va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre Client, fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Suma restituita nu include cheltuielile de transport.

Comenzile care au fost ridicate de la magazine sau au fost transportate de Societate direct la Clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile Clientului.

Consumatorului i se ofera dreptul de retur, in cazul achizitiilor cu livrare la domiciliu, tocmai pentru ca nu are posibilitatea de a vedea produsele inainte de achizitionarea acestora, din acelasi motiv i se permite sa testeze si sa verifice produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora.